Gadżety reklamowe dla firm

| By

Nie ma chyba osoby, która nie lubiłaby dostawać prezentów – nawet najbardziej drobny upominek sprawia, że czujemy się lepiej, mamy lepszy humor i bardziej pozytywnie patrzymy na świat. Nasz idealny humor przenosi się też na osobę, od której taki prezent dostaliśmy. Właśnie ten psychologiczny aspekt wykorzystują profesjonaliści od reklamy i marketingu – wręczając nam upominki reklamowe niejako związują nas ze swoją firmą i sprawiają, że kojarzy się nam ona pozytywnie, jako coś dobrego i atrakcyjnego.

Niestety pod tym względem człowiek jest fantastycznie podatny na manipulację i łatwo nim stresować, co jest skrzętnie wykorzystywane w różnego rodzaju kampaniach reklamowych, zachęcających do kupna danego towaru lub skorzystania z jakiejś usługi. Nawet najprostszy trik polegający na tym, że gadżety reklamowe są dodawane do już zakupionego produktu (np. gratisowa koszulka, maskotka, etc.) stwarza, że sprzedaż ma możliwość się dosłownie kilkukrotnie zwiększyć. Szczególne pole do popisu posiadają marketingowy w okresach świątecznych , a oprócz tego pod koniec roku, gdzie popularnymi gadżetami są głównie kalendarze na przyszły rok. W współzależności od zamówienia, producent kalendarzy może wybić na nich logo firmy, która ma być promowana albo zaopatrzyć je w zdjęcia popularnych przedmiotów, które są przez nią sprzedawane. To niewyobrażalnie skuteczny metodę na to, by reklama była widoczna przez całe 356 dni w roku – w końcu kalendarz wisi w widocznym miejscu, a konsument pośrednio lub bezpośrednio utrwala sobie w świadomości logo i markę, po którą potem bezwiednie sięga w sklepach.

Sprawdź również: nadruki na koszulkach.

Comments are closed.