Reklama – e-mail marketing

| By

W teraźniejszych czasach każdy gruntownie patrzy na każdą złotówkę, którą wydaje na reklamę. Wiadomo, że w czasach kryzysu w ogromnej liczbie przypadków obcina się jako pierwsze budżety reklamowe, jednakże nie jest to dobre rozwiązanie, ponieważ reklama napędza sprzedaż i jest znacząca w procesie prowadzenie firmy. Warto jednak ze starannością rozważyć strategię reklamową tak, aby optymalnie wydać te pieniądze i dostać zwrot z inwestycji czyli ROI. Choć sporo osób nie zdaje sobie z tego sprawy to jednakże mailing jest najlepszą teraz formą reklamową. Tutaj uzyskuje się bardzo wysokie ROI, ponieważ ma on wpływ bezpośredni na sprzedaż. Jednakże ażeby tak było to na 100 procent mailing musi być odpowiednio skonstruowany, a także wysyłany do stosownej bazy. Nie można ot tak zakupić sobie jakiejś bazy albo ściągnąć z internetu i im przesyłać, ponieważ jest to niezgodne z prawem. Można albo zadbać o własną własną listę kontrahentów , a dodatkowo przesyłać im newsletter, lub jeżeli chcemy poszerzyć grono odbiorców to warto skorzystać z usług firm, które zajmują się mailingami. Przez lata budują one swoją swoją podstawę mailingową oraz dodatkowo testują ją. Nadają też różne ograniczenia i posiadają doświadczenie, które tutaj jest ogromnie ważne. Poprzez drobne zmiany można znaczący zwiększyć współczynnik otwarć maili, a także kliknięcia w kreację, wystarczy znać różnorakie sztuczki. Istotne jest również to do kogo wysyłamy ten mail reklamowy oraz dodatkowo czy jest odpowiednia zgoda.

Dowiedz się na ten zagadnienie więcej: baza zapytań.

Comments are closed.